YELLO!



Igår såg jag ut lite såhär: LOVE-klänning i 80-talsinspirerad modell med frans- o pärldetaljer från Bik Bok, jeansshorts i boyfriend-fit, sportbh, mintgröna cykelbyxstrumpbyxor och tunn grå kofta från H&M Divided, solglasögon från Gina Tricot, Tokidoki x Le Sportsac fuskväska, Rio i Stockholm, halsband från Haléns, och klocka från Ur & penn.

Stilinspiration: Beach Girl möter Mr T.

Respons: Inte nå vidare. Mötte två karlar på stan som stirrade på mig och sen tyckte jag den ena sa till den andra: "Men hur ser hon ut?!". Men jag kanske inbillade mig eller hörde fel. Han kanske sa: "Jag är helt slut!", eller "Nu ska jag köpa rödtjut!", eller "Längesen jag fick ett skjut!"...? ! Ja, så var det nog. ;)

Vad jag gjorde/hände/kändes: var på strålande humör, gick på två viktiga möten, fick halva lönen, betalade räkningar, blev kallas "bloggis", blev bjuden på lunchbuffé på Kvarnen, spillde currysås på koftan, promenerade och cyklade, provade kläder på H&M, fotograferade, blev allergisk eller förkyld (who knows these days...), dansade hemma för mig själv, solade solarium, storhandlade på Willys, bloggade, och kollade på senaste avsnittet av Glee. =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0