Svullafika


Igår blev det en svullafika med Anna på Kafé Mocca igen.


Anna körde på rött te, äpplepaj med kolaöverdrag och mjukglass. De har verkligen fantastiskt fika på det här stället!




Anna var nyligen i England och tog med sig en Domino's Pizza kapsylöppnare/nyckelring till mig! En av de bästa presenterna jag fått! :D


Jag körde på den lite härligt mongo looken och flexade och spexade så gott det gick i de något osittbara och icke så samtalsvänliga fåtöljerna. 


Snygg-Anna i sedvanlig snyggoutfit mestadels från second hand. Det är roligt att vi träffades genom ett Veckans Outfit-reportage!



Sen blev det en snabb shoppingrunda på stan!


Kommentarer
Postat av: Sky-walker Larsson

Mmmmmmm.....fiiiiika!

2011-10-28 @ 03:19:11
Postat av: annette keita

jag vill också ha ett häftigt fika häng :D

2011-11-01 @ 22:16:44
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: Unique Rebel svarar

Haha, nämen hej Annette! Men du har väl många häftiga fika-häng kan jag tänka mig! Men jag kör gärna ett häftigt fikahäng med dej nån gång om du har lust! Jag kan inte lova att jag är så häftig, jag är ju mer av det härligt mongo slaget haha! ;D Annars kan vi ju fortsätta köra våra häftiga mer skrikiga konverserationer via balkong och cykelställ tillsammans med resten av granngården, haha.

2011-11-01 @ 22:26:26
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0