Drömskorna: Irregular Choice 'I'm Bossy'




Drömpumpsen av Irregular Choice från Brandos för 1049 kr. Nu är de nästan utsålda på Brandos(men de finns säkert fortf. att få tag på nån annanstans), men jag hade ändå inte råd med dessa utsökta godbitar och konstverk till skor. Och ja, klacken var för hög, sådeså! ;P Måste alla snygga pumps ha skyhöga klackar som är nästintill omöjliga att vandra runt i, iaf för en annan! Visst, det är skitsnyggt och ibland önskar jag verkligen att jag kunde gå i sånt. Men känner samtidigt är det inte heller bra att vänja fotvalven vid påfrestningarna. Lagom klack är bäst! Sådär så att det är snyggt, men fortfarande ergonomiskt och praktiskt så att man kan ta en spontan promenad om man känner för't! Dvs. inte behöver kalla till sig en taxi för att man ska till andra sidan stan! Som tur är finns det ju många skor som har inbyggd platå nuförtiden, vilket underlättar, samt platåskor i överhuvudtaget, hjärta hjärta, men det var det ju inte på dessa. Jag efterfrågar mera snygga coola och praktiska pumps med 'lagom' mycket klack till bra priser. I dagsläget är väl Vagabond bäst på detta.

Sjuk fint!



Disig genomskinlig plastklack.


Kaninknappar! Prickig rosett!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0