3x


Såhär var jag klädd igår när jag hängde på stan och letade outfits.

Bonus är att jag gått in de där rosa jeansen, som jag var osäker på, från Gina Tricot! :D Det tog bara en halvtimme! ;)

Annars: nya metallicväskan från H&M // Platåstövlar av Vagabond // Tokidokiväska från Rio Sthlm // Brillor och teddypäls från Bik Bok // Mintgrön zebramönstrad topp & Hello Kitty-ziphoodie från H&M divided // Sjal Glitter.




På vägen hem gick axelremmen av på min "kameraväska" från H&M och nya dyra kameran dunsade i backen medan jag cyklade... Som tur var gick den inte sönder!!! Kameran alltså. Den hjärtformade lackväskan, som jag är mycket förtjust i, ska jag nog lämna in till en sko/väskmakare för lagning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0