H&M divided vår/sommarprovning>klänningar






I fredag provade jag kläder på H&M divided- vilket kanske inte är att rekommendera om man är sjuk eftersom allt kläddamm i hytten provocerar kittlandet i näsa och hals! :P Men gott för humöret, och den biten är minst lika viktig för tillfrisknandet! Jag hittade massa fint som jag ville ta med hem. Särskilt kjolarna.



Trendigt aztek-mönstrad, härligt jordgubbsrosa. YES, tänkte jag men glömde för en sekund att jag inte kan ha den där överdelen för mina tuttar ser ut att ramla ut (man kan iof ha ett linne under fast då försvinner charmen med att ha en lätt sommarklänning)! Jättesnyggt om man är mer plattbröstad. Så fint med bröstkorgar. Svalt och skönt på sommaren, praktiskt för solbrännan.



Det här var favoriten och jag rockar den här klänningsmodellen! Fint med vita accessoarer! Finns i jordgubbsmönstrat också. Nackdel: skrynklig, ostretchig och lite obekvämt kort för mig- men det är ju ändå H&M's ungdomsavdelning... På sommaren skulle jag köra korta cykelbyxor under!




 Sol och vårare! Aningens för hudfärgad för mig, men fint om man har mörkare hy!


Vit tyllklänning- en investering i garderoben. Snyggt att piffa upp med roliga accessoarer, midjeskärp, ect. för en riktig 80slook, eller bara fashionable. Nu rea 100 kr. Finns i svart också. Lite för stuffy för mig dock.


Harlequin-inspirerat mönstraden tights, lite 3D-feeling. Love'em, men jag e ju en sucker för tights! Samt metallic-väskan på rea som jag köpt.


Snygg sweet praktisk hjärtmönstrad kjol med bra längd, fickor, dragkedja i bak och midjeresår! Man kan både ha den på höfterna och som midjekjol! Finns i dassig pastellrosa också. Som hittat!


Yaay, dassig pastell och nitar! Love it. Satt som en gördel eller korsett, vet inte om det är bra eller dåligt.


Jordgubbsmönstrat tunikalinne. Pendlar mellan skönt supersweet till mormorslooken... Finns som klänning också.


Nytrendigt tie-dye-batikerat tunikalinne med transparent och längre baksida. Skönt skitsnyggt! Men jag är inte redo att visa mitt ryggfett för resten av världen så jag skulle köra ett linne under, men respekt till dom som vågar!



Kommentarer
Postat av: - Sara

snygga kläder!

2012-04-01 @ 12:11:23
URL: http://sarabackman.blogg.se/
Postat av: Emma

Kul att få prova kollektioner! :)

2012-04-01 @ 12:43:06
URL: http://drottningchristina.blogg.se/
Postat av: Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs! Hoppas att du får en bra 1a April ;) Lust att följas via bloglovin? (a) KRAM

nojjz.blogg.se

2012-04-01 @ 13:34:33
URL: http://nojjz.blogg.se/
Postat av: Hakuna Matata

Åh vad fin blog du har! Brukar inte fråga det här... men vill du följa varann via Bloglovin?

2012-04-01 @ 15:16:25
URL: http://sofiafrandberg.blogg.se/
Postat av: fanny - julia - wilma

söt blogg!:]

allt bra?:)

hoppas du haft en bra helg, kram<3

2012-04-01 @ 17:45:51
URL: http://fannyjuliawilma.blogg.se/
Postat av: klara

köpte skålarna på IKEA! :)

2012-04-01 @ 20:53:37
URL: http://klaraaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0