Nya 80s magtröjor




Shop.



Shop.




Nytt från 80stees.com!
Oversizade magtröjor med Rainbow Brite eller My Little Ponnien Gusty! Dösnygga! Very 80's style!!!

Vill man inte visa magen så kan man ju köra lager på lager som på översta bilden! Ja tack! Ypperligt med midjehöga underdelar till! (Plus massa armband och sidtofs!! Yes yes yes!!) De verkar ju som tur var inte vara gaaalet korta. Önskvärt från min sida hade nog ändå varit normallängd- då hade de varit tiptop! (+ designdetalj: snyggt om ponniens svans fortsatt ut på ryggen!)



Kommentarer
Postat av: Hanna Karlzon

Men herreguuud så snygga! Måste spana in shopen!

2012-05-05 @ 18:29:12
URL: http://www.facebook.com/hannakarlzon
Postat av: Unique Rebel svarar

Eller hur! :) Kul att du också tycker det. Det finns flera t-shirts med my little pony-motiv. Kolla här:



http://search.80stees.com/?all=u1&i=1&q=MY+LITTLE+PONY&search=1&u1=q



Den rosa ska jag beställa snart! :D Man kan dessutom tipsa dom om motiv och tryck. Det har jag gjort flera gånger, och sedan har de tillverkat eller beställt in t-shirts utifrån det, bl.a. med my little ponies! ;D (ultimata hade ju varit att trycka själv förstås om man haft tllgång till fotoscreen-verkstad).



Det har kommit mycket nya t-shirts med motiv av de nya moderna my little ponniesarna- förstår mig inte riktigt på dom ännu... ;P

2012-05-06 @ 11:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0