Ny vårsjal i vårrusket

Idag var det kallt och blåste igen och det framkallade mascararinnande bakom fyrkantiga 70-talsbrillor. Scizo vårväder. Teddypälsen på. Jag var ute och letade streetoutfits.


Vad är då inte passande i vårrusket om inte en härlig sjal att linda omkring sig som en kärleksfull och vacker snuttefilt?! Här provar jag min nya sjal från Glitter, ha ha. De levererar ofta snygga sjalar och just denna verkar minsann matcha till alla mina kläder! Inte så konstigt kanske eftersom den är grafiskt leopardrosenblad och zebramönstrad i favoritfärgkombon rosa-vit-svart!

Men jag är inte hundra på att jag ska behålla den. Dels har jag överskridit min shoppingbudget denna månad (igen) och sen funderar jag om den möjligtvis ser lite tantig ut(jag har dessutom matchande läppstift)?! Passande kanske, då man börjar bli till åren. :P Äsch, det blir så kul man gör det, och då menar jag med sjalen också! ;)

Ps. Jag fick en tillsägelse av min mor idag att jag skulle sluta säga att jag är medelålders. Tydligen har jag inte nått den gedigna åldern ännu. Tant var nog att ta i ännu mer. Ds.


Strax efter den här bilden togs gick brillorna sönder. Det var andra paret solbrillor från Gina Tricot som gått sönder på två veckor... Snart investerar jag tametusan i ett par riktiga kvalitétsbrillor!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ja fy.. Ingen värme nu inte.. =/ Hoppas att sommarvärmen kommer tillbaka snart.. =)



Var gärna med och tävla om att bli dagens blogg i min blogg.. =)

2012-04-03 @ 11:08:13
URL: http://lajsa.com
Postat av: Malin Aurora

Åh vilken fin!



Sv: Tack kära du<3

2012-04-03 @ 14:12:18
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Milla

Jättefin sjal!

2012-04-04 @ 13:31:29
URL: http://miiillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0