Your web or mine?



Det lyxiga nagellacksmärket O.P.I's senaste samarbete är med Sony och resultatet är en Spindelmannen-kollektion som kommer ut i maj! :D Självklart är det i samband med att den fjärde Spindelmannen-filmen har premiär i juli. Ett lack går på 150 kr. 
 
Jag tror mina favoriter är Your web or mine? och Just Spotted the lizard. Men hade jag inte redan haft ett liknande blått nagellack hade jag självklart slagit till på det klassiskt superhjälte-blåa lacket Into the night- om det nu ska va! Rött superhjälte-lack hade också varit nice, men nu är det ju inte rött egentligen (dålig färgåtergivning) utan orange tyvärr. Det vita skulle kunna vara grymt coolt om det inte ser ut som tippex- tål att tittas närmre på. Liknande silvergrått Nemesis-lack har jag redan- skitasnyggt!
 
Jag är ju som bekant superhjälte-tokig och när det gäller Spindelmannen så föredrar jag serietidningen framför filmerna. Men i den kommande filmen så är det ju nya skådisar så vi får se hur den faller i smaken... Vilket som är det jättekul att OPI släpper en nagellackskollektion med superhjälte-tema! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0