Gårdagens Outfit: Höstk(l)änning

Gårdagens Outfit. Med ett ben i sommar och ett i höst.
 
Flamingoklänning: Åhléns. Den är inte bara kitschig och skön- det är fickor på den också!
Orkester/militärjacka: Ellos/Josefsons. Jag har säkert fem jackor i den här modellen, men det här är den snyggaste hitills! Jag använder den tyvärr inte så ofta som jag skulle vilja för den är ganska obekväm på grund av det stela tyget. Det ska vara skönt att röra sig!!! Annars skulle jag använda den nästan jämt- som en signaturjacka a la The Lost Boys.
Brillor: (nya! rea) Glitter. 70-talsmodell med pastellbågar!! Grymt skönt ljus, och dom täcker halva ansiktet- vilket är bra om man känner sig både ljusskygg och skygg i största allmänhet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0