Förra Veckans Outfits: Asfaltstiger

 
Klänning: H&M divided. Min storlek var slut i Gävle men som tur var fick jag tag på den i Stockholm. Det är så skitfint med tigern och papegojan!
Varsityjacka: Gina Tricot. Jag kunde inte bestämma vilken färg jag skulle ha men valde mellan marinblå och svart. Nu ångrar jag att jag inte köpte fler färger för jag är ju verkligen en sucker fär såna här jackor. Jag har precis fått den här i bruk och då gick den sönder i knapparna. Den funkar också skitbra som träningsjacka! Så snyggt under jeansväst och skinnjacka på både tjejer och killar! Som tur är har jag ju den gröna Harajuku Lovers-varsityjackan också.
Metallictights och halsband: H&M divided.
Bälte: tillhör egentligen en second handklänning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0