Yesterday's Flowers

Efter sommarens frossande i sjöjungfruhår och neonnagellack faller det sig naturligt att det smyger sig in lite mörkare och dammiga pigment till hösten, tillsammans med kreativitet och myskänslor. Den här lookbooken från Blue Planet är fantastiskt härlig och inspirerande! Fräääscht & romantiskt hippie-chic- med sjöjungruhåret i olika nyanser! Nyckelplagg: hippiekjolar, kimonos, fransförsedda sjalar, cowboyboots, stora bälten och smycken, vita linnen och klänningar, och turkosa detaljer. Nyckelfärger: burgundy, dammigt rosa, turkost, mintgrönt, svart, vitt. Jag vet att jag tjatar om min favoritfilm The Lost Boys (1987) (som är min utgångspunkt för awesomeness)- och slänger man in en orkester/militärjacka till detta, så är vi där igen! :D
 

Love this! Snyggt skärp och halsband.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sjukt snyggt! The lost boys är för övrigt även min favorit, vampyrerna är så grymt snygga!!

2012-08-22 @ 21:52:18
URL: http://Www.Facebook.com/hannakarlzon
Postat av: Emily

Eller hur! Åååh, va kul att du också tycker om Lost Boys!!!:D Ja, vampyrerna är så snygga!!! Och Corey Haims stil också! Jag har faktiskt designat en klädeskollektion inspirerad av Lost boys, med bl.a. hippiekjolen som Star har på sig, och typ militärjackorna som vampyrerna har! :)))

2012-08-23 @ 11:12:18
URL: http://uniquerebelism.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0