Spaceadventure Cobra & Solarium




I söndags var jag och solade solarium! Då blev jag såhär nybakad och persickofärgad! ;) För att ytterligen öka på Alien-känslan så hade jag på mig en Spaceadventure Cobra t-shirt som jag köpt på Roskilde Festivalen 1997. Den är numera 'chict' sönderklippt och mag-kort, men det funkar om man har en midjehög kjol till och linne under. Kjolen är från H&M divided, likaså tightsen, linnet, armbandet och lackväskan. Hårkedjefjäder från Glitter och halsband från Gina Tricot.


Spaaaaaaceadventure Cobra! Tidig barnfilmsmanga, love it!!!


Psykopistolen!!! Lady Armaroid!


Kommentarer
Postat av: Jessica

tjingeling badring =)

2012-02-29 @ 20:10:26
URL: http://jlfoto.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0