God fortsättning!



Nyårsmask blir superhjältemask- Batgirl!

Hoppas ni hade ett härligt nyårsfirande! Här är några av mina nyårsinspirationspeppbilder från förra veckan- med några av de saker som jag hade lånat till nyårsmodefotograferingen men som inte kom med, och som jag gärna behållit själv! - "OMG, I am so f*ckin superduper mega retro" t-shirten är från herravd. på Carlings. Triangelstrassörhängena från Glitter. Stjärnhalsbandet (har jag köpt) och fjäderörhängena från Gina Tricot. Lösögonfransar köpte jag i 3-pack från H&M (asbra, dessutom på rea nu!).



Haha, word! Typsnitt från olika 80-talsklassiker som Tillbaka till framtiden, Miami Vice och Teenage Mutant Ninja Turtles! :D Awesome att bryta av med ett par fjäderörhängen! Känns väldigt.. Mr. T!!! :D


Upphottad Hollywood Glamour med lögögonfransar och sidbena.


Bländande strassörhängen, och ja de ska vara stora och iögonfallande! Gärna i en symbolisk form, och gärna bara ett i ena örat! 


Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Åh, älskar din Hollywood-glam-look!



Lösögonfransar är verkligen the shit. Körde stenhårt med detta i början av 20-års åldern. Dessvärre brukade det sluta med att jag svettades bort dem under kvällen så att de släppte och hamnade på kinden eller i håret, ha ha. :)

2012-01-04 @ 23:21:58
URL: http://violavamp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0