H&M divided nytt


ROUGH & SWEET. Jepp, the best kombo!


VÄLFORMAD & SJÄLVSÄKER. Bra där!! Inte för att hon var så väldigt välsvarvad men bra initiativ och snygg klänning och hårrosetter! Välformad kan väl iof betyda olika för olika människor (ja, vad menar de egentligen??) men i samband med leopardfordralet associerar iallafall jag till att ha kurvor på de rätta ställena och att vara stolt över det.



Schnyggt! 80/90-talstofs och kraftiga kråksparkar!


Schnyggt! Sån där klänning köpte jag för någon månad sedan! :) Den där modellen är väldigt användningsbar- som kjol, långt linne, underlinne, underklänning och klänning- och är en sån där bra basgrej som för det mesta finns i sortimentet i olika varianter och färger beroende på säsong. Jag har den i svart, cerise och randigt.


TRYCKT OCH SKÖNT. Favoritkombo!


Också skön kombo!


Den där rödtvita baseballtröjan har jag också som jag köpte för ett år sedan! :) Nu har den återvänt i flera kulörer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0