Studentkalas i grönskande trädgård.


Solglasögonfreaket. Jag har det trevligt i moster Maggans retro-wayfarers.

Igår var jag på kusin Julias studentmottagning i en underbart grönskande trädgård med gott sällskap och fantastisk mat. Härliga svenska sommar! Här kommer bl.a. lite bilder på släktingar, från mammas sida, som var där och hann fastna på kort innan kamerabatterierna ballade ur helt.
 

Fick inte till någon bra outfitbild, men här har jag iaf en mintgrön kuvertväska som matchar naglarna, från H&M divided på götgatan  i Stockholm, inköpt för några år sedan. Den röda solklänningen och örhängena är nyinköpta från H&M divided i Gävle. Halsbandet är mormors och armbandet är från kusin Jennyfer.


Mys med raffiga moster Maggan, och jag- med finsmakarmin! ;) Foto: kusin Karin.



Fina Inger, samt mamma och morbror Tommy i bakgrunden.


Coola kusin Sofia och mamma Sonia.


Maggan i sin gamla studenthatt, speglar sig i läppstiftshylsan och målar läpparna i sin ceriserosa favoritläppfärg från YSL.


Söta och kreativa kusin Julia.


Partybrillor. Min mamma Rosita i moster Maggans brillor.


Sandalfest. Mamma, Inger och jag.


Tjusiga och smarta kusin Isabelle- storasyster till studentskan, framför deras hus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0