Färgdetaljer



INSPIRATION. Efter mycket funderande fram o tillbaka så har jag slutligen bestämt mig för att jag ska köra en tip dye-färgning framöver. Som på bilden alltså, dock inte lockigt... Modellen har dessutom samma hår- färg och längd som mig så det kommer bli ett snarlikt hårresultat. Jag har som sagt redan haft blonderad page med rosa toppar en gång, och rosa hårbotten en annan, samt svarta toppar. Och pastellrosa page med svarta toppar (nu räknar jag bara upp hårtopp- och botten färgningar inte alla andra crazy colors...). Men jag har däremot inte haft riktigt långt hår med min naturliga hårfärg med en annan färg på topparna (blondering ej inräknad)! Det ska bli kul att spica och spejsa upp håret litegrann och samtidigt behålla min egna hårfärg som jag är väldigt fäst vid. Shysst hårkompromisss- samt att hårbotten behöver inte lida de stora påfrestningarna av helblondering/färgning.

Aprpå de uppiggande naglarna- snyggt och kul stildetalj med prickar på multifärgade naglar. Nästa gång jag kör multifärgat blir det nog försök till lite prickar med nail art-liner också!

Bildkälla: Brittiska Elle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0