Broken Camera- Bananas!!!

Persienn-effekt. Trots helgen infinnande verkar många vara lite griniga idag. Inklusive jag, vilket jag har god anledning att vara . Min tämligen nya Canon Powershot G12-kamera gick nämligen sönder igår. Eller rättare sagt LCD-skärmen. Det går dock fortfarande att fota om man trycker in skärmen skithårt samtidigt som man trycker av avlösaren. Grymt irriterande och meckigt. Här ser ni foton som blir om man inte trycker in skärmen tillräckligt hårt eller använder sig av självutlösaren. Jag får ju skicka in kamera för lagning eller få en ny vilket kan ta minst 8 veckor... Jag kan inte vara utan kamera så länge!!!
 
Gårdagens Outfit. Flimriga outfitbilder med UV-ljuseffekt. Stilmix: Leopard/Navy. Armégrönt/Neongrönt.
 
Wrangler jeans från Stadium // Randig t-shirt, leopardmönstrad kofta, örhängen, halsduk och väska från HM Divided //  Mössa från Topman i Sthlm // Vinterjacka från Cubus //
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0