KO-KO'S!

I HELGEN HADE JAG MÅNGA PROJEKT PÅ GÅNG I MINA TANKAR!
RITA, STÄDA HELA LÄGENHETEN, TRÄNA YOGA, BLOGGA EN JÄDRANS MASSA, LAGA EN HÖG MED TRASIGA BYXOR, m.m.
(Utav dessa bilder att döma har den osmickrande vinterblekheten börjat sätta in... Dags att bege sig till solariet!). På bilden har jag på mig en körsbärsmönstrad stickad topp med fickor från Åhléns som jag fått i present av min storasyster. Under har jag en Emily Strange-klänning från Ebay.
 
DET SOM BLEV UTAV DOM BESTOD MEST AV KOKOS. Jag bakade Leila Lindholm's Kokostoppar och min egen variant på asiatisk kycklinggryta med kokosmjölk. I LOVE KOKOS! :D Förutom bakning och matlagning, gjorde jag min andra favorit bland husliga bestyr, nämligen att ha tvättstugan (och gå igenom kläder- inte en favorit)! :D Under detta bestyr hittade jag tre par vantar så nu slipper jag frysa om tassarna (eller köpa nya vantar)! :D Filmslukare som jag är, tittade jag på två nya filmer som var rätt underhållande: The Watch (minus trökiga snuskskämt), och Not Suitable For Children.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0