Twisted Sister

Kill your tv... not!
 
Apropå kanelbullar... Outfit från förra veckan då jag hade håret uppsatt i två knutar. Själv tänker jag för ovanlighetens skull inte så mkt på Star Wars i sammanhanget utan mer på alternativt 90-tal, typ Björk och Gwen Stefani, och asiatiska influenser. Jag har inte haft håret så sedan sent 90-tal så det måste betyda att 90-talet verkligen är tillbaka. I can feel it in my hair!
 
Rosa leopardmönstrade tights från H&M Divided.
Leopardmönstrad sjal: Glitter.
Rosa/svart tygväska med Donna Summer-motiv och paljetter: gjort själv.
Svart tunikaklänning med fickor: Gina Tricot.
Halsband med rosa träkulor: Ur & Penn.
Jeansväst: Sytt om, och målat själv.
Laptop ryggsäck: Dell.
 
80s/90s clash. Jag älskar blandningar med ljus denim, svart, bubbelgumsrosa, vita sneakers/converse, och leopardmönster- känns väldigt 80-tal typ Twisted Sister och Samantha Fox! :D
 
 Respons: "Du ser ut som en seriefigur, typ Mimmi Mus fast med mindre öron!" (hahahahaha, det var nog bland det gulligaste jag hört!).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0