forts. Snurr på stan- by night

Lindex. Tjuus, men minus för angora-blandningen. Stickigt, uscha! Finns i helsvart också.
 
 
r
Dom där metallicgröna tjocka creole-örhängena måste jag slå till på, från H&M divided.
 
Din Sko. Provar vinterskor+.
 
Skön retro-känsla och färgblandning. Lite trånga och kanske inte så praktiska.. men väldigt väldigt fina! Synd att det inte var lite tjockare sula, med denna skulle man ju bli blöt om fötterna på 5 sek. Men jag skulle inte ha nåt emot att ha dem som ombytes-vinterskor.
 
... även i blått/rött.
 
Tjocksulade leopardskor på rea (som faktiskt inte såg ut som båtar, eller var astunga, som sådana skor lätt gör särskilt om man har stora fötter)- ja tack! :D
 
Favoriterna! Mest praktiska: höga och varmfodrade, vattentåliga p.g.a. fuskskinnet, lagom mycket klack, och snyggt med nitdetaljer. Jag köper nästan alltid liknande vinterstövlar! :P Jag har däremot lite svårt att lägga så många hundralappar för plastskor som endast håller för en vinter, eller på något i överhuvudtaget, utan väntar nog på rean om de fortf. finns kvar då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0