God Morgon!

TE + STAR WARS.. Jaaaaaaaaaaaa!!! :D
 
Egentligen är jag en inbiten kaffeälskare men senaste året har jag också börjat njuta av eftermiddagste och kvällste, superhärligt! Te silar däremot är lite trist då de oftast går sönder, försvinner eller blir missfärgade och eländiga. Jag kör oftast med te påsar, men om jag skulle köra te sil så skulle det bli denna!

     
STAR WARS DEATH STAR-TE SIL går att beställa från Thinkgeek. ca.140 kr, vilket är en smula dyrt för en te sil, men ändå- Jolly goooood!
 
 
Vilket Star Wars te föredrar du... Grönt Yoda Te, Svart Vader te, Kejsarens Blandning, Rött Rebell Te, Vitt Stormtrooper Te... Ja, det finns verkligen en marknad för detta!!!
 
 
 Apropå det, så kan man också beställa Dark Side Coffee, Hoth Cocoa, och Dagobah Green Tea. Separat, eller som ett kit för ca. 200 kr, från Thinkgeek, (dvs. om man bor i usa). Ett sånt kit är jag bra sugen på! :P Sen kan man spara burkarna, och fylla på dem, forever.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0