TIGER LILY

Är det morotskaka, kolasås, smutsgulorange, uv- bappelsin, currysenap, saffranshonung, eller gul paprika?! Det det är, är min nya hårfärg Tiger Lily(Manic Panic)! Ja, ny och ny, jag har haft den orörd i badrumsskåpet sedan Cyndi Lauper-konserten. Färgen är helt sjuk, och totalt berusande och beroendeframkallande! (äta hår?!). Har jag hittat min signaturfärg...? Neh, det är roligare med variation! Jag har redan börjat planera nästkommande hårfärgsinköp... Fy farao, va kul det är med galna hårfärger!
 :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Jättefint! :)

Svar: Tack Stina, det betyder mycket när det kommer ffrån dig! :)
Hej jag heter Emily & modebloggar för Arbetarbladet i Gävle! Kontakta mig: [email protected]

2012-10-11 @ 08:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0