Några underdelar & höstrekommendationer.

Provade lite för undre kroppshalvan på H&M divided i Lördags... De blåa stjärnmönstrade byxorna var jättehärliga, snygga (underbar färg!) och satt som ett smäck, men tyvärr var de trasiga i linningen, så kvalitét på tyget verkar inte nå vidare. De stentvättade gråa jeanstightsen var sköna och snygga men lite stela och "pappriga". Jeansshortsen och manchestershortsen (manchester=höst) funkade bra! Jag provade en storlek mindre än jag brukar för att jag tycker alla mina underdelar är så stora, eller blir så stora när man använt dom ett tag. Eller så har jag gått ned i vikt. Men just när det gäller tights, byxor och shorts, så går ju de flesta ut sig efter ett tag... och jag är trött på att ha för stora  illasittande underdelar. 
 
Rekommenderas! Mysig gosig rosa (say no more!) halsduk på H&M divided- must have!
 
Rekommenderas! Svarta stretchiga superpraktiska snygga shorts, awesome med roliga strumpbyxor under- must have! basplagg På H&M Dam.
 
Rekommenderas! Kallt om fingrarna- perfekta fingervantar i grafiskt svart-vitt och härligt cerise-rosa. Två par för 50 kr!
 
Är lite inne på baskrar igen... fast vette sjutton om jag passar i det... Kan se kulturellt, retro, stylish, franskt, tantigt, eller jävligt pretto och töntigt ut.
 
Pump up your feet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0