Killer Jackets

Bara kände spontant att det här var bland de coolaste jackor jag sett! :D Från Dollskill.
 
 
 Bra inspiration till att pimpa egen jeansjacka!! Inte svårt om man är lite händig.
 
 
 Snygg look i övrigt med röda lackbyxor med synliga blixtlås och nitförsedda schackmönstrade Vans, slarvig fläta samt rökig Cat Eye-sminkning.Jag har faktiskt en röd lack-jacka med synliga blixtlås som jag sytt själv- ska lägga upp i "Garderoben"-kategorin framöver, och börja använda den mer!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh herregud! Ge mig!!!

Svar: Eller hur!! :D Kul att du också gillar't!
Hej jag heter Emily Brandon-Cox & modebloggar för Arbetarbladet i Gävle! Kontakta mig: [email protected]

2013-04-06 @ 11:13:44
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0