Span på stan

Här kommer det efterlängtade Span på stan-inlägget.
 
COLLECT MOMENTS // NOT THINGS t-tröja från Gina Tricot.
 
Svarta tights med snygga knä- och dragkedjedetaljer, Bik Bok.
 
Snygg outfitkombo med leopardmönstrade byxor och Meow-topp, Gina Tricot.
 
Sassy svart/leopard-bh som också ser ut att uppfylla bekvämlighetskrav, Lindex.
 
Riktigt snygga strumpebandshållare, Lindex.
 
3-pack glassiga trikåtrosor med spetstryck, Lindex.
 
Äntligen börjar det bli strumpbyxväder!!! Knalliga ben på Åhléns.
 
De har ofta snygga brillor på Lindex. Dessa ligger helt i tiden. Tyvärr så är det nog så att ska man köpa solbrillor så är Lindex det sista stället man ska besöka. De två brillor jag köpt har antingen gått sönder efter första användandet eller är oanvändbara. Dessa gick sönder när jag provade dom.
 
Coola tights med leopard och kosmos, Vero Moda.
 
 

Kommentarer
Postat av: sadomasodisco

tja bruden!
detta är inte menat som spam eller så, har följt din blogg ett tag så vill bara tipsa lite om mina traderaauktioner just nu, är mitti att lägga ut ca alla mina tischor från 80stees och massor med annat så du borde ta en titt! ^^ http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=3418475 hoppas du hittar något du gillar! :)

Svar: Ah, va schysst!! :D Gillar Cobra Kai-tishan! Har tyvärr inte samma skostorlek... Kul att du följt bloggen! Har själv tänkt lägga ut lite 80stees... :)
Hej jag heter Emily Brandon-Cox & modebloggar för Arbetarbladet i Gävle! Kontakta mig: [email protected]

2013-04-08 @ 18:51:24
URL: http://ifyoureintoit.blogg.se
Postat av: sadomasodisco

va kul att du gillar och ja cobra kai-tishan är GRYM! ännu snyggare irl :) har numer lila hår och känner att det blir lite 2 much att ha den dock heh :// ah vad har du för storlek? har haft lite krångel med datorn och har exempelvis ett par asschyssta sneakers i en rätt stor 38,5 som kommer dyka upp när jag får allt fixat (om det inte tom. är 39)! ^^ (dom uppe nu varierar ju mellan 37+38 -.-)

2013-04-11 @ 21:39:57
Postat av: amelia

jätte bra tips :))

Svar: Tack, va kul! :)
Hej jag heter Emily Brandon-Cox & modebloggar för Arbetarbladet i Gävle! Kontakta mig: [email protected]

2013-04-16 @ 12:06:55
URL: http://emmaochamelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0