BRUCE SPRINGSTEEN T-SHIRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är så glad att jag nästan kräks!! Nä men i stundens hetta kramade jag en vilt främmande kvinna som hjälpte mig hitta den sista Bruce Springsteen The River T-shirten på H&M's killavdelning! :D Råkade dessutom spotta lite på henne för jag blev så upphetsad! :D
 
Den här kvinnan var för övrigt också ute och letade efter en försvunnen KISS t-shirt till sin dotter på killavdelningen. Men istället hittade hon alltså Bruce tishan till mig. Dottern såg inte lika road ut.
 
 
För att förstå euforin bättre så kanske jag ska förklara att hela söndagen hade spenderats med att leta under stock och sten på internet efter en skaplig Bruce Springsteen T-shirt- utan tillfredställelse. Att få tag på t-shirts är ändå lite av en hobby och specialitet så jag var mycket frustrerad.
 
H&M får en del skit för att de kommersialiserar t-shirts med creddiga kultmotiv som Star Wars och olika artister, men i det här fallet när det var omöjligt att hitta nåt snyggt på de "creddiga" sidorna så tackar jag gud för H&M (ja i många andra fall oxå för den delen).
 
 
 
 
Till saken hör att jag i min tidigare t-shirtförtvivlan beställde en Bruce t-shirt som jag tyckte var ok.  Det blev en Darkness On The Edge Of Town Jr Size t-shirt. Hoppas att den är bra i storleken. Försökte byta till herrstorlek men då var det försent.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0