Presenter, Reafynd & Halvhjärtade Naglar.

Jag har på senaste tiden haft turen att bli överöst med spontana hjärtvärmande presenter från gulliga vänner och kollegor samt gjort en del ovanligt bra reafynd! :D
 
MERA NYTT: Gröna, återigen paradis-inspirerade, solbrillor, rea 20 kr (!) H&M divided. Samt näsdukar med Roy Lichtenstein-motiv som jag fått i present av min kompis Carola.
 
Testade att måla halvhjärtade naglar för första gången- vilket var en hit! Nagelfilen 'Queen of Fucking Everything' är också en present från Carola och kommer från Dollar Store i Gävle.
 
 
Sjukpresenter från Lidl placerade i min cykelkorg från min omtänksamma kollega! Perfekt mix. Allting var mums på nosen, men Stålmannen-chipsen var bäst! :D
 
Carola- the master of giftwrapping! Paketen nästan för fina att öppna! Här har hon bara använt sig av sidorna i en modetidning och pastelfärgade snören och- voila!
 
 
Liten rosa ficklampa för detektivarbete eller om proppen gått hemma... Även denna present från kollega! Från Clas Ohlson eller Teknikmagasinet.
 
 
Skrivbok med Cupcake-motiv för mina recept... :)
 
Flerpack benfärgade pärlarmband för en somrig strandig feeling, också reafynd 20 kr, H&M divided.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0