Pappas gamla collegetröja, telefon i toan & Picasa

 
Mysig sjukoutfit. Min pappas gamla collegetröja från H&M på 80-talet.
 
Hej! Kikade just in här för första gången på länge och enligt besökstatistiken så rör det rejält på sig trots att jag inte uppdaterat på länge, jättekul ändå! :)

 
 
 
Jag har hört talas om folk som tappar telefonen i toaletten och igår hände det mig för första gången under mitt 35-åriga liv. Jag lät den sedan ligga på elementet och torka ett dygn. Jag hade hopp om att den kanske överlevt doppet men när jag slog på den imorse såg skärmen ut som ovan... Leopardmönstrad?! Sedan hänge inget mer. Jag låter den torka lite till, kanske i torkskåpet i tvättstugan, innan jag ger upp hoppet. Hur som helst så kan jag inte instagramma för tillfället vilket får mig att börja fota på det gamla hederliga sättet! Ganska skönt för omväxlings skull!
 
Sedan finns ju Google's bildprogram Picasa (gratis!) med olika redigeringsfunktioner som påminner om Instagram/Hipstamatic och Pixlromatic's filter-effekter. Rekommenderas!
 
 
HDR-effekt i Picasa.
 
Lomo-effekt i Picasa.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0