forts. haléns beställningen...


Dream Sleepover! =)



Goonies Never Say die! Guld är fint! Korta t-shirts går bort!!!

We Love The 80s! YEEEEY! ME TOOOO! =D

Minns ni att jag beställde från Halens för sisådär hundra år sen och sen skickade de flera separata paket lite då och då så att det blev jättedyra frakt o retur kosntander istället för att de skickade bara ETT paket med allt samlat?! (här bloggade jag om de tidigare plaggen de skickat).
NU har jag iaf fått hem grundbeställningen. Vid det här laget var jag jag så less på Haléns så jag tänkte inte ens hämta ut paketet... Men jag ringde och pratade med dem och de sa att om man inte hämtar ut det så blir det 150 kr för outhämtat paket!!!
Och tydligen så får jag betala alla andra kostnader som är deras fel oxå!
Jag beklagade mig på hela deras shoppingupplägg och framförde förslag på förbätttring som han skulle vidarebefordra...

Men iaf så var det ändå ganska kul att öppna paketet. Både pyjamasen och Goonies t-shirten från Famous Forever (som säljs först och främst på Truffle Shuffle) var jättefina fast topparna var väldigt korta... Hur är det i England egentligen, är alla kvinnor pymeér eller gillar de bara att visa magen?? Eller har jag ovanligt lång överkropp!? Herregu jag är ju själv 1/4 engelsk!
Varning, iaf för tjejtopparna från Famous Forever, tyvärr är de jättekorta oavsett hur stor storlek man beställer!
En pyjamastopp vill man ju åtminstone ska vara rymlig och skön lixom! Byxorna är låga i midjan och jättefina och sköna!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Svampbob-pyjamasen var riktigt snygg :)

2009-07-15 @ 14:30:21
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: Stina

Åh vad söt pyjamasen var! Men synd det där med storlekarna. Det är ju bättre om t-shirten är lite för lång än för kort liksom, det borde tillverkarna fatta ^^

2009-07-19 @ 19:21:02
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0