Såhär blev det- den snällare versionen med bild

Idag gnällde jag ju över att jag var missnöjd (sjuk osv) och att jag inte fick tag på min favorittidning Nylon igår.
Detta är fortsättningen på den "spännande" tidningshistorien haha:

Jag ringde Pressbyrån idag och beklagade mig lätt över att de stängt tidigare än det står på nätet och då surnade den äldre kvinnliga expiditen till resten av samtalet. Vissa människor tål verkligen inte minsta lilla kritk alltså!!! Men visst visst alla kan ha en dålig dag... Sen frågade jag henne om hon kunde beskriva omslaget för mig eftersom jag inte ville ned på stan i onödan när jag kände mig så krasslig. Då fick hon kö och jag fick vänta genom 5 kunder i luren.
Sen beskrev hon omslaget mycket motvilligt:

Hon: - Jaaa... det är februari numret...
Jag: - Men vad står det för text och vad är det för nåt på framsidan?
Hon: - Jaaa, ehrm.. Det är en tjej med blommiga byxor och det står.. Pretty Cool...
Hon sa det så motvilligt och irriterat att det blev otroligt skrattretande.

Februari numrets omlsag. "Blommiga byxor & Pretty Coool...".

Då förstod jag attt det var fel nummer (feb numret) och jag kunde gå och lägga mig  och kurera mig igen och allt mitt strävande varit förgäves tills mars numret kommer ut kan jag ta det lugnt och köpa mat för mina sista slantar istället :)

It´s all good in the hood.


:)

PS. Förlåt att jag dissar den där expiditen lite men hon hade faktiskt riktigt otrevlig ton i telefon och inte alls särskilt serviceminded... DS.

Kommentarer
Postat av: Stina

Badrumsgrejerna är från Household och HK-grejerna är godisläppstift som jag antar finns i diverse kiosker :P Jag har inte hittat nån outfitbild ännu men om jag hittar en innan tävlingen är slut så kanske jag är med ^^

2009-03-15 @ 21:28:41
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: winz

Om du är intresserad av Hello Kitty så tycker jag att du ska gå in på winsy.bilddagboken.se :)

SÖTA KITTY SAKER TILL SALU :)

2009-03-16 @ 12:29:38
URL: http://winz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0