Push it

Hemma sjuk. Kollat på filmen Min Granne Totoro och sovit typ. Återkommer med mer filmtips sen.
Ikväll var Comhems telefon, tv och internet nere en stund. Stod i DN t.o.m.


Min Granne Totoro.

Nu har jag ätit Ann´s och min återföreningspasta med massa vitlök och det var sjuuukt gott och dricker kaffe ur min I LOVE 80s MOVIES mugg. Ska kolla på den här filmen nu och fortsätta bli frisk till helgen:


Push. Vet inte om den är bra men Dakota Fanning är med! Jag gillar henne och superkrafter- verkar vara lite som i Heroes...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej, jag har aldrig beställt från TS, har aldrig tagit mig för. Grejen är att det är så mycket snyggt så jag kan fan inte bestämma mig för nåt, för det är ju som du säger, ganska dyrt i slutändan. Låter bra att kolla in rea-kategorin, ska testa det. 159 spänn är ju helt överkomligt, men sen börjar det ju rusa iväg :) Jag har inte beställt på hundra år nånstans eftersom jag är black & mammaledig, men från Forever21 har jag beställt (varav tullen är svindyr, man får räkna på dubbla priset i slutändan) & från Allposters, inte alls lika dyrt vad jag mindes men jag tror vi klarade oss från tull då konstigt nog? :)



Jag lägger in stämpeln i Picnik, testat det programmet? Picnik.com är det, där kan man redigera i evighet. Jag både saknar kunskap & själva programmet Photoshop så jag kör Picnik. Gå in på Create, välj text, skriv en text & kör sedan på fade i en textruta som kommer upp.



Tack för filmtips förresten, ska bli kul att se om den är nå bra!

2009-05-06 @ 08:19:12
URL: http://www.johannagronlund.com
Postat av: Stef

söt blogg!!! Min granne totoro är en jättebra film!!:D

2009-05-12 @ 17:44:39
URL: http://diaysol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0