Galet snygga My Little Ponies T-shirts!

 

 

 

 

 

 

Galet snygga My Little Pony T-shirts hos Truffle Shuffle från Famous Forever. Synd att Famous Forever gör så korta t-shirt modeller (jag ska faktiskt skicka ett klago-mail! ;P), annars hade jag slagit till för längesen på nån av dessa, förmodligen dom två första. Det är så snygg färgPop Princess t-shirten och jag gillar att ponniesarna spelar i ett band. Den vita vinner mitt hjärta p.g.a. att den föreställer 'Firefly'- en favorit i min My Little Pony- samling, och så är det fint med diamant-regnbågen. Den sista är oxå jättesnygg men jag köpte ju ganska nyligen en lila Junk Food t-shirt som denna påminner om (se här).

En t-shirt med frakt går på ungefär 350 kr.

 


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh vad fina de var! Jag vill ha den nedersta, den var sjukt söt! :D Fast 350 är så dyrt för en t-shirt :(



Sv: Den där fina klänningen från HM som jag beställde har kommit nu men den var jättekonstig på, den satt snyggt framifrån men blev helt påsig på ryggen, bara för att jag hade för putig rumpa! >_< Så jag ska skicka tillbaka den... Men jag vill verkligen ha nån ny finklänning till jul och nyår! Måste gå och kolla på stan nu när pengarna kommer! ^^

Nu har jag också sett klart Freaks and Geeks! Den var ju hur bra som helst. Tyckte att det blev ett rätt så bra slut ändå men det hade ju alltid varit kul med en fortsättning.

Jag har nu tankat Undeclared och sett ett avsnitt, det verkar kul så tack för tipset! Har du sett det?

2009-11-25 @ 15:46:16
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0