Tips: Halva Rea Priset igen på Hot Topic + ovanlig Twilight & Transformers T-shirt!!!

Nu är det halva rea priset igen på Hot Topic som jag tipsat om här en gång förut, de har det ju det då och då. Det är sista kvällen för den här gången! Endast en av de t-shirts jag spanat in är på rea nu, och det är den här:


Perfekt, en t-shirt med BÅDE Edward & Jacob från Twilight! ;D Den kostar nu 5.49 dollar = 30 SEK (tidigare 22.00 = 152 SEK).


If you snooze you looze! Det här är en annan favorit som tyvärr inte är på REA och finns inte heller kvar i min storlek (bara SM kvar). Den här baseball t-shirten är X-tra cool eftersom det är en av de få kvinnliga Transformers som finns. Hon heter Acree och du kan läsa mer om henne här. Den kostar 24 dollar = 165 SEK.

OBS: Rätt dyr frakt! ca. 30 dollar (200 SEK) eller mer beroende på hur mycket du betäller och hur tungt paketet blir.

Så då är frågan om det är värt att beställa för även om det är jättebillig rea så blir det ändå dyrt med frakten... Men det blir ju billigare än om det inte hade varit rea iallafall, haha! ;P Det avgörande beror väl på hur gärna man vill ha grejjerna och om det går att få tag på dem billigare nån annanstans.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, jag är lite efter ibland så det tar ett tag för mig att koppla :) Å tack så mycket :)

2009-11-08 @ 22:35:39
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0