GRATTIS UNIQUE REBELISM! 1 år idag!


Förra sommaren. Foto: Hanky Pancake.

GRATTIS till mig och min blogg som firar 1 år idag!
Vi har haft en del kul under året! Och vad mycket som händer på ett år egentligen fast man tycker att tiden bara försvinner! Det är en av fördelarna med att blogga: man har lite koll på sitt liv.
TACK till er som besöker min blogg! TIPSA gärna vad det är för slags inlägg ni gillar och vill se mer av. :)
Och fråga gärna om det är nåt!

Jag kommer nog köra en
1 års Special ett tag nu, jag älskar att fira saker! :D

När jag publicerade HÖST FÄRGER! kollaget nedanför så slog det mig att det påminde om mitt första kollage här på bloggen 'WANTED' haha! Allt bara går runt! :P Tror att det beror på att årstiderna har samma effekt på mig varje år, en dragningskraft efter liknande saker.

Avslutningsvis så planerar jag att fortsätta med bloggen och att göra den bättre och bättre! :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Grattis! :D

2009-10-24 @ 11:34:14
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Henrik

Hooray!

Grattis till min favvo-blogg (lite i efterskott)!

Congrats och Celebs!



365 Hugs from



/H. Pancake

2009-10-24 @ 17:20:44
Postat av: Katarina (bjooti. splodgy...crazy bloglady)

Grattis några dagar i efterskott. Har hittat dig just precis nu, och kommer helt klart att komma tillbaka.

2009-10-27 @ 14:07:34
URL: http://splodgy.org/
Postat av: Sanna

Wooh, grattis! 8D

2009-10-30 @ 18:09:31
URL: http://sannathecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0