Julklappar till mig själv!/(den efterlängtade t-shirtbeställningen!)

Nu har jag beställt julklappar till mig själv från 80stees! :D
Det är sista dagen idag för 20 % på hela ordern så då passade jag på att ro hem de här gobitarna på REAN som jag spanat på.

TIPS: Det finns ovanligt mycket fina t-shirts på REAN nu, kolla här (storleksfrågor, kontakta mig!).


En av jersey-modellerna som jag bloggade om tidigare här med Stålmannen-motiv! :D



Jättekul, jag har inte haft nån Batman t-shirt tidigare, men nu är den här snart i min brevlåda! Och rosa & av Junk Food, dessutom! :D


Totalt: 235 kr, 88 kr/st, frakt: 88 kr.

Vanligtvis går EN t-shirt för 300-400 kr så jag tyckte att det var en ganska bra deal! :D

Det var jättejättelängsen jag beställde t-shirts så det här var jättejättekul!!!! :D





Kommentarer
Postat av: Hohoho, som tomten skulle sagt..

Oh, vilka snygga 8D, jag ser fram emot att få se dem på dig!!

2010-12-05 @ 12:44:11
Postat av: Viola Vamp

Sååå snygga, särskilt Batman-t-shirten! Jag köpte en t-shirt till min man i London, med ett Nintendo-spel på, texten löd: "Classically trained". :)

2010-12-05 @ 21:17:46
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: Stina

Sv: Ja det var bra att du tipsade om rabattkoden, annars hade jag inte köpt tröjan :P Fick du veta om den genom nyhetsbrevet? Jag tror jag råkat avbeställa det för jag har inte fått nåt på länge... Båda tröjorna tog ca 6 dagar att komma fram! Ingen tull på någon av dem :D Vad skumt men roligt att ditt paket hade varit och åkt runt i en massa länder!! :P

Min frisyr är lite åt det hållet, fast min är alltid mer spetsig eller hur man säger... ^^

Åh, de där två som du beställt är jättefina!! Speciellt den med Batman tycker jag, annorlunda och fint med rosa! :D

2010-12-07 @ 19:36:05
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till hohoho..:

Åh, va kul att du tycker det! :D

Ja, jag med! :D Borde komma i brevlådan på fredag om de inte fastnar i tullen... väntar vid brevlådan med spänning.... 8)

2010-12-07 @ 19:37:55
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Ida

Riktigt fina, vill ha :)

2010-12-07 @ 23:31:40
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till Ida:

Va kul att du tycker det och tack för kommentaren! :D Ha en bra helg tjejen! xD

2010-12-10 @ 10:43:53
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0