melodifestivalen


GLAMMIG OUTFIT.


SHLAGERCHIPS. Ost & Lök smak.


SMÅGODIS PÅ BURK igen.

Det här är bilder från när jag kollade på Melodifestivalens första deltävling i år. Jag skrev ju tidigare om hur ett nytt intresse för melodifestivalen väckts sen He-Man (Dolph Lundgren) skulle vara proglamledare här. Det är oxå ett utmärkt tillfälle att äta massa smågodis, chips och dricka läsk. Tyvärr så har ju inte Dolph Lundgren varit med något mer sen första deltävlingen då han vann Sveriges hjärtan genom att dansa och sjunga som en robot/Frankenstein/kylskåp, så nu börjar mitt intresse svalna igen. Speciellt efter ikväll då det var så mycket skit, pinsamt är ordet, förutom Crucified Barbara.





Kommentarer
Postat av: Melinda

Hejsan! :)Det är en jättehäftig blogg du har, love it!

Jag läste igenom ditt arkiv och såg att du hade varit på Furuvik Training camp förra året och jag undrar bara om du skulle kunna berätta för mig vad det är, då jag själv har ansökt till furuvik i sommar och kryssat i att jag kan komma om det skulle bli aktuellt. Skulle bli jätteglad om du har tid att svara :)



Tack på förhand :)

2010-02-22 @ 14:45:57
URL: http://melindamaxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0