Alice in wonderland day










I fredags hade jag en helt fruktansvärd dag, och då passade det sig mycket bra att fly verkligheten. Att det skulle bli dagen då jag äntligen kollade på Tim Burton's filmatisering av Alice i Underlandet började märkas redan på morgonens cykeltur till kursen då jag hittade en larv på tröjjärmen som måste ramlat ned på från nåt träd... (i filmen hittade Alice en blå larv på sin friares axel). Sedan fortsatte stämningen vid lunch då jag vandrade in i koloniträdgårdarnas sagolika värld, med miniatyrstugor och oväntad grönska, i turkos topp. Mot kvällen bytte jag om till min Alice i underlandet t-shirt och kollade på filmen! :)

Kolla in mitt Alice i underlandet-kollage här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0