NBG: TOKYO ATTACK!



FY SATAN va snygga de här bilderna är (jag vill också kunna fixa sånt i photoshop!)!!! Och kläderna förstås (jag har såna tights wohooo!)! Älskar verkligen den här klädkombinationen och detaljerna som hjärtformade solbrillor och bälte med hjärta. Och de röda pumpsen och spetshandskarna! Blir ännu mer sugen på att beställa den där t-shirten såklart.



'WE TAKE FUN SERIOUSLY'- så bra slogan!

Tjatigt, men jag älskar den här texten: 'New Breed Girl is a brand for the girl who isn't afraid to express herself or her opinions. A NBG is fun and outgoing, doesn't take herself to seriously and eventually gets what she want's!! California inspired with its simplicity of style, the graphics take inspiration from international social and street trends - from nu-rave out of the UK to the cutesy pop art from Japan!'

Köpsugen? Här har jag tidigare bloggat om den här och andra NBG t-shirts och återförsäljare.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Åh, så jäkla snygga!

2011-02-01 @ 10:15:16
URL: http://enbildtill.wordpress.com
Postat av: Stina

De där bilderna var verkligen skitsnygga! :D

2011-02-01 @ 11:24:54
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: uNiQue ReBeL svarar

Stina: Ja visst är bilderna snygga! Blev inspirerad att göra lite liknande outfitbilder framöver.. :)

2011-02-01 @ 11:29:15
Postat av: Emma

sån tshirt kan man köpa på wwww.kawaiidesign.se :)

2011-02-01 @ 17:35:51
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Emma: Jaha, va kul! Ska jag kolla in! :) Jag glömde ju länka till inlägget jag gjort tidigare om olika NBG-försäljare.

2011-02-01 @ 18:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0