Starbucksmugg!



Det här är jag med min kompis Ericas (se tidigare inlägg) Starbucks-mugg! :D


Aktuellt idag: Min kompis Ann (se förra inlägg) är i England just nu och jag har beställt en Starbucks-mugg från henne! Genom att populära Starbucks endast finns på Arlanda i Sverigen och man måste vara incheckad på rätt gate för att ens få chansen till deras underbara kaffe så kommer jag förhoppningsvis ha muggen istället och därigenom en flärd av riktigt gott kaffe och utlandet i mitt hem! :D

Starbucks är också en stor Tumblr-favorit, alltså Tumblr*-medlemmar älskar att lägga upp vardagslyxiga bilder på Starbucks-fika! Ännu mer exotiskt såklart för dem som inte har tillång till ett Starbucks. :P

*Tumblr är ju en bildbyrå där man lägger upp bilder eller vidarebloggar andras bilder., prenumerar på varandra, osv. Vissa bilder och teman inom särskilda kategorier är ju populärare än andra, bl.a Starbucks-fika inom 'Pretty Food', mode och glamour. Vissa använder Tumblr som en vanlig blogg.

Här kan du läsa om mitt misslyckade försök till att jobba på Starbucks en gång i tiden...



Kommentarer
Postat av: Albino

Överskattad kaffe. Bevisar att PR funkar.

2011-03-07 @ 19:02:57
Postat av: uNiQue ReBeL svarar

Ha ha, jamen absolut! Snygg logga dock! ;)

2011-03-07 @ 19:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0